چرا امروزه شرکت های بزرگ تاکید بر اینترنت رسانی به تمام دنیا دارند

 

 

 

طبق آمار امروزبه در جهان 2/5 ميليارد نفر به اينترنت دسترسي دارند که اين خيلي عدد خوبيه
اما از يک طرف ديگه ميتونيم بگيم که 5/5 ميليارد نفر به اينترنت دسترسي ندارند پس قاعدتا با گوگل سرچ نمي کنند ، توي فيسبوک عضو نيستند و از يوتيوب کليپ تماشا نمي کنند
خب اين موضوع اون موقع مهم ميشه که شرکت هاي بزرگ تمام سود و درآمدشون از تبليغاته
خب پس يعني اگه که اين شرکت ها بتونند اين 5/5 ميليارد نفر رو وارد سرويس هاي خودشون بکنند در اصل 5/5 ميليارد نفر آدم با گروه هاي سني متفاوت و علايق متفاوت رو وارد سرويس هاشون کردند
خب پس قاعدتا مي تونن تبليغ هاي خيلي بيشتر و گرونتري بگيرن
خب اين موضوع اصولا يه معادله ي برد برده به طوري که کشور هاي جهان سومي اينترنت دار ميشن و شرکت ها هم سود مي کنن
خب فقط خواستم بگم اين موضوع که فلان شرکت مي خواد با موشک اينترنت بفرسته و اون يکي با بالون دليل بر اين که " واي چقدر اينا شرکتاي خوبين دلشون براي کشور هاي جهان سومي ميسوزه " نيست و ديگه اين روزا تقريبا همه به فکر منافع خودشونن :)